Založ si blog

Vďaka Bohu

Za lásku, čo z duše
mi prýšti,Bohu ďakujem.
Za čas obdarený
lístím jesene,
za slnko letné zlatovlasé.

Za zimu, čo v kráse vločiek
spieva s meluzínou.
Za jar,keď orgovánom
vonia deň.

Ďakujem, že vidieť smiem,
počuť ,dotýkať sa,,cítiť,
ochutnávať.

Za závrat z nežných viet,
za detský vzlet v moje duši.
Za tajomstvá,čo nik netuší.
Za vieru,za nádej ,čo život
ponúka mi.

Ďakujem za svetlo,
čo ako nočného motýľa ma mámi
i tmu,keď hviezdy mesiac strážia.
Ďakujem za závažia,za bolesti,
čo učia tešiť sa z ľahkosti a šťastia.

Za všetko ďakujem.
I za to,na čo som ešte nedorástla.

Zajtra. .

26.02.2012

Noc v ohnivom objatí keď vášeň túži s vášňou splynúť čas nenásytne krája z minút lásky je nám málo a svitanie nečaká Lúčenie -tá večnosť pulzujúca cvalom koní omamnosť splynutia kradne povedané zbohom nedohoní ako let vtáka Iba nádej -nádej a viera že stretneme sa zajtra roztúžení v nás ešte nezomrie

tak nie. .

26.02.2012

To predsa nejde iba tak v duši narušiť pôdu pokoja Potom s koreňmi vytrhnúť Kvietok belasý Rany sa nehoja tak rýchlo ako vrástol si Nehoja

. ..

26.02.2012

v srdci tma v duši dva mlynské kamene S.O.S . do neba neprišlo nebudem lietať zasnene

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

slnecnica

Môj blog bude miestom publikovania svojich básní,ktoré ma držia nad vodou.Ich hlavnou témou je láska vo všetkých jej podobách a náš každodenný život a jeho farby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 22254x
Priemerná čítanosť článkov: 856x

Autor blogu

Kategórie

Archív