Založ si blog

. ..

Oči dve svetlá
už to neutaja

Lásku som stretla
vyhnali ju z /ra/Má/ja

Mám teda
lásky čas v januári

Tvár štípe mráz
Ale v srdci oheň páli

Vďaka Bohu

26.02.2012

Za lásku, čo z duše mi prýšti,Bohu ďakujem. Za čas obdarený lístím jesene, za slnko letné zlatovlasé. Za zimu, čo v kráse vločiek spieva s meluzínou. Za jar,keď orgovánom vonia deň. Ďakujem, že vidieť smiem, počuť ,dotýkať sa,,cítiť, ochutnávať. Za závrat z nežných viet, za detský vzlet v moje duši. Za tajomstvá,čo nik netuší. Za vieru,za nádej ,čo život [...]

Zajtra. .

26.02.2012

Noc v ohnivom objatí keď vášeň túži s vášňou splynúť čas nenásytne krája z minút lásky je nám málo a svitanie nečaká Lúčenie -tá večnosť pulzujúca cvalom koní omamnosť splynutia kradne povedané zbohom nedohoní ako let vtáka Iba nádej -nádej a viera že stretneme sa zajtra roztúžení v nás ešte nezomrie

tak nie. .

26.02.2012

To predsa nejde iba tak v duši narušiť pôdu pokoja Potom s koreňmi vytrhnúť Kvietok belasý Rany sa nehoja tak rýchlo ako vrástol si Nehoja

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

slnecnica

Môj blog bude miestom publikovania svojich básní,ktoré ma držia nad vodou.Ich hlavnou témou je láska vo všetkých jej podobách a náš každodenný život a jeho farby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 22329x
Priemerná čítanosť článkov: 859x

Autor blogu

Kategórie

Archív